Härliga lediga dagar !

Får jag aldrig nog? Vad är det för fel på mig?
Den ena av oss,  Maria har tagit med sig sin man och åkt till Spanien.

Igår var det återigen strålande sol så jag tog med mig 6 åringen  (julia) och en kompis till henne och for till storulvån.
Det blev inte så mycket skidor åkt,  men en bit,  vi var ute hela dagen och fikade och lekte i bästa miljön. Man kan inte ha det bättre. 
Redan när vi sätter oss i bilen och ska åka hem så känner jag ångest,  jag vill inte åka hem! Julia tjurar oxå för hon vill inte heller åka hem,  jag vill flytta hit! Tjuter hon.

Nu är det söndag,  solen skiner och vi har en fantastisk dag framför oss.
Och ändå är jag lite missnöjd,  jag vill åka tillbaka. Får jag aldrig nog av fjällmiljön? 

/ Linn

image

image

image

Kommentera

