Vårvinter v.s vårsommar

Nu är det ju jättemycket vår,  snudd på lite sommar,  idag har det varit soligt och varmt och shorts väder.
Utemöbler åkte fram och torkades av,  solstolen dammades av och jag kände lite snabbt på krattan.
Dottern och hennes kompis sprang barfota och hoppade studsmatta och jag hittade ett gäng blommor som börjat blomma. Härligt ja visst,  men….

Nä. Jag var inte riktigt klar med vårvintern, den blev för kort, gick för fort. Jag vill ha mer av det här…

image

Missförstå mig rätt, det härligt med sommar oxå.

image

image

image

Blommorna börjar komma så smått.(Nu Blev Bilderna visst På Snedden)

//Linn ♡

Kommentera

