Mentalträning

Ibland går inte allt precis som man tänkt sig, och det är väl inte så konstigt egentligen. Livet är som de är liksom,  man kan göra planer och ha tankar på vad man ska göra och hur,  men att ta sig tiden som egentligen finns görs inte alltid.

Nu svamlar jag och provar själv mota bort mitt dåliga samvete över att jag inte alls kommit igång så bra som jag hade tänkt med den mentala träningen.
Enligt planen skulle jag ha hunnit med rätt många ”pass” i de program jag fått men i själva verket har jag bara gjort 4.
Jag blir arg på mig själv som inte bara gör det,  jag vill de ju… eller jag vill kanske inte göra de men vill ha de gjort,  vill ha lärdomar och kunskap och känna att jag behärskar det.

Det här stressar mig,  tiden går för fort,  snart bara 3 månader kvar!

Nu måste jag
Måste
Vill
Borde
Wiii i     / ♡

image

image

Kommentera

