Yoga

Jag älskar att yoga ♡ jag är inte en flitig och duktig yogini men har yogat mer eller mindre i perioder i några år.
Och en av mina favorit tider att yoga på är på sommaren,  utomhus och gärna på morgonen. Ibland är jag duktig och lyckas kliva upp och hinna med en liten stunds yoga innan jobbet (inte så ofta tyvärr men jag ska prova skärpa mig) det är för mig en helt fantastisk start på dagen.

image

image

Får väldigt ofta sällskap av dottern eller katten, yoga är bra för många 🙏
/♡

En reaktion på ”Yoga

Kommentera

