Att bo vid vattnet

Mitt dröm boende skulle vara med en strandtomt med fjällutsikt och väldigt nära till fjällen. 

Nu bor jag inte så. Tyvärr. Men jag bor vid vattnet,  strandtomt kan man säga då jag har en rätt bred å som rinner som tomtgräns. När jag är ute och går och springer så följer jag ån och springer längs sjön den rinner ut i. Det är lyxigt att det så vackert så nära. 

Och fjällen då,  jag saknar att jag vid mitt nuvarande boende inte ens ser fjällen, men jag har dom ändå nära, så nära att jag kan åka upp en eftermiddag efter jobbet och sen åka hem igen och det är ju också rätt schysst.  

Jag får ett lugn, en skön kännsla i hela kroppen,  en avslappnad och harmonisk kännsla,  en lyckokännsla av fjällen och av vatten. ♡ 

Kommentera

