Träningslusten  kom med snön.

Det kanske var mörkret ändå, och förmodligen lite latmask och min brist på planering.

Nu har jag ändå lyckas planera in träning i livet igen, trots mörkret här borta i skogen där jag bor. Men med möjligheten att arbeta hemma som jag ju gör ett par dagar i veckan får jag till lite träning under dagtid och tackvare friskvårdstimmen som vi har kan jag ta en timme i dagsljus på jobbet oxå… det krävs bara lite planering och rutiner. Och så klart att jag håller mig till planeringen. 

Kommentera

