Räds eller gilla mörkret?

Jag är mörkrädd när jag sitter inne och det är mörkt ute. Vet faktiskt inte vad det är som gör mig rädd,  bara mörkret och att jag inte har lika bra koll förmodligen. 

Men när jag ger mig ut och går eller springer med pannlampa på skallen i det läskiga mörka mörkret så är det så härligt. Jag gillar de,  och ännu mysigare är det så klart med sällskap,  ikväll sprang vi tillsammans (jag och Maria)  6.5 km i ett lagom små-prats-tempo längs sjön,  stjärnklart och bara så mysigt. 

Övervinn era rädslor och bara gört, ta vara på de goda i livet /♡ 

Kommentera

