Work out Åre 

Så äntligen var de schemasläpp och dax för bokning för work out Åre 2017.

Vi har längtat… 9.30 spanade jag in schemat lite snabbt, sprang iväg på ett på ett möte och hoppades att de skulle ta slut snabbt så jag kunde fortsätta titta på schemat i lugn och ro.
Jag hade tur,  mötet tog slut och jag tog tidig lunch,  var uselt sällskap till mina jobbarkompisar. Satt och ringde in vad jag skulle boka mig på.

I fjol bokade jag rätt sent, väldigt mycket var fullt, jag fick ändå väldigt mycket bra ifjol men iår hade jag vissa pass som jag gärna ville hinna med att boka. 

Prick 12.00 började jag boka, snabb som fan och fick plats allt jag ville ha plats på. Jippie! Och dubbeljippe för att både jag och Maria fick de pass vi ville och rätt många pass tillsammans visade de sig. 

Ses vi kanske?! 

♡/ Linn 

Kommentera

